Mediatiedote: Stop Huumeille ry 15 vuotta
18.08.2015 09:35
PDF Tulosta Sähköposti

Tiedote 17.8.2015: Vapaa julkaistavaksi

Päihteetön musiikkitapahtuma koko perheelle Taiteiden yönä

Stop Huumeille ry on tehnyt päihdetyötä jo 15 vuotta. Yhdistys perustettiin aikoinaan vastaamaan nuorten ja päihdekuntoutujien tarpeisiin. 15-vuotista taivalta juhlistetaan koko perheen päihteettömässä musiikkitapahtumassa Itä-Pasilassa Taiteiden yönä torstaina 20.8.2015.

Stop Huumeille ry

Stop Huumeille ry on vuonna 2000 perustettu päihdekuntoutujien vertaistukeen keskittynyt yhdistys. Toiminta aloitettiin Helsingissä päihteettömillä tapahtumilla, osallistavaan draamaan perustuvilla infoilla ja harrastetoiminnalla. Vuonna 2004 alkoi myös päiväkeskustoiminta. Siitä lähtien Stoppi on toiminut kohtaamispaikkana, "olohuoneena", kaikille, jotka ovat halunneet viettää aikaansa päihteettömästi vertaistuellisessa seurassa.

Stop Huumeille ry tukee päihdekuntoutujia hyvinä ja huonoina päivinä sekä tarjoaa päihteettömiä vaihtoehtoja kaikille niitä haluaville. Stop Huumeille ry tarjoaa ihmisten tarpeisiin vastaavaa vertaistuellista ja päihteetöntä toimintaa siellä missä sitä tarvitaan.

Stop Huumeille ry on poliittisesti, uskonnollisesti ja aatteellisesti sitoutumaton yhdistys, joka tukee päihdekuntoutujia heidän pyrkimyksessään kohti päihteetöntä elämäntapaa.

15-vuotisjuhlat 20.8.2015

15-vuotista taivalta juhlistavassa ulkoilmakonsertissa ilmoille kajahtaa letkeä Karri Koira, upea Musta Barbaari, gangsta-räppärit HSGS/DSG, kovassa nosteessa oleva hiphop-artisti Brandon Bauer, bluesmies Ile Hilden, melodinen hard rock yhtye Stud, pitkän linjan muusikko Jukka Orma sekä tiukka groove’n’roll -yhtye Marjo Leinonen Huff'n'Puff. Matkassa mukana tietysti myös Stopin oma bändi Ex-Pistols!

Lapsille ja lapsenmielisille on tarjolla kasvomaalausta, pomppulinna, rodeohärkä, voimaleka sekä hauskaa sirkustelua ja karnevaalitunnelmaa.

Samalla on mahdollisuus tutustua Stopin ja yhteistyöjärjestöjen toimintaan sekä seurata jännittävää graffitinmaalauskilpailua.

Myynnissä on lettuja, makkaraa ja lämmintä kalakeittoa. Tapahtuma on päihteetön ja kaikille avoin. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Tervetuloa poreilemaan streittinä!

Osoite: Pakkamestarinkatu 2, 00520 Helsinki (Puistoalue Pakkamestarinkadun ja Asemanpäällikönkadun päässä)
Tapahtuma-aika: 16:00-22:00

Lisätiedot:

Stop Huumeille ry
www.stophuumeille.fi
Tapahtuma Facebookissa.

Mukana tapahtumaa tekemässä: Fazer, Fine Foods, Geezers, Soppakeittiö, Kalamesta, Leader Foods Oy, Linnanmäen sirkuskoulu, NRJ, RAY, Tikkurila